Psychologie prodeje:

Jak dělat marketing srdcem a vydělávat

Časová dotace

18.00 - 21.00

Citron

Klimentská 50, Praha, Metro B/C Florenc

0
Startovné
Počet volných míst 0

Co se na workshopu dozvíte?

Workshop je rozdělen do dvou částí na teoretickou a praktickou část.

V té se budeme věnovat vašim konkrétním otázkám ze světa byznysu.

Odnesete si PRAKTICKÝ NÁVOD,

jak si vytvořit a naplánovat kompletní KOMUNIKAČNÍ STRATEGII.

Na workshopu si ukážeme

  • Jak fungují základní pravidla PSYCHOLOGIE PRODEJE

  • Jak nastavit funkční marketingovou a hlavně prodejní strategii

  • Jak poznat a přitáhnou si toho pravého zákazníka. A jak s ním komunikovat, aby se rád vracel

  • Generátory zisku: Efektivní nástroje prodeje

  • Jak vydělávat srdcem: Jak budovat LOVE Brand a zároveň prodávat

  • HATE marketing: Špatné PR, taky PR? Ne vždy to platí...

  • Co to všechno bude stát? Jak nastartovat podnikání nebo rozjet nový projekt: Snadno, rychle a bez zbytečných investic

Praktická část

  • Nové formáty komunikace

    … aneb jak být IN on-line, praktické ukázky z praxe
  • Jak si vytvořit funkční web, který bude prodávat

    Konkrétní rady a tipy jak na věc!
  • Jak prodávat a komunikovat na sociálních sítích

    A POZOR - není to jen Facebook
  • Public Relations jako nejlevnější nástroj komunikace.

    Brand ambasador, YouTubering, Vlog - jde vám z toho hlava kolem?
  • Proč je důležité umět dobře pracovat s textem.

    Od Blogu a prodejních textů emailů až po vtipné posty na Facebooku

Workshop je veden praktickou a zážitkovou formou.

Ukážeme si konkrétní postupy a příklady, jak aktivity uvést rychle do praxe.

V ceně workshopu je E-Book formou pracovního sešitu, který kopíruje osnovu workshopu.

Můžete se tedy ke všem bodům postupně vrátit. 

 Vítány jsou vlastní příklady z praxe a aktivní zapojení. 

Workshopem vás provede

Mgr. Soňa Uhrová
Mgr. Soňa Uhrová
Heart&Business Coach

Lektorka psychologie prodeje s praxí ve vedení marketingu nadnárodních korporací téměř 10 let. S lehkostí vás provede světem marketingové komunikace, nezalekne se ani nových formátů jako je YOUTUBERING, Guerilla marketing, či nejnovějších formátů PR.

Zadejte svůj e-mail a zajistěte si místo na workshopu.